Vampyr

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att kunna sova. Och jag förstår inte riktigt vad jag gör för fel? Jag dricker inte kaffe, jag äter inte efter klockan 21, jag tränar inte sent på kvällen. slutsats: det har inget med det fysiska att göra. Suck. Det spelar ingen roll hur trött jag är heller, så fort jag har lagt huvudet på kudden så är jag lika pigg som en vampyr (de sover ju aldrig...)

Och på tal om vampyrer: denna natt var såklart inget undantag vad gällande bristen på sömn, så jag tar upp min laptop
(03.05) som loggar in mig automatiskt på msn där jag upptäcker att min vampyr, som befinner sig ca 868.5 mil härifrån, fågelvägen, spenderar sin semestertid. Åh. Endast ett par rader kunde utbytas men ack, så behövligt i detta nu. Han är allt bra ändå (trots att han är en sömnlös vampyr).  

Och för att vara en smula egocentrisk: jag gillar min septum. faktiskt. Snörp!

Snörp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0