Bal och såntdära

ÅH! kjfäpaikefäaoekdrfaerdgf HAHAHA ghjkoipughbnkml,öäpåoikugbhnw,mlkeöspåbogvikmoil,reå

Jag har kläckt VÄRLDENS idé!

Det här blev brutalt roligt! ok, kanske inte för er... men det är fruktansvärt kul nu!

När min älskade broder gick på sin studentbal höll han på att bli utkastad, de sa att han i så fall skulle vara den förste som blev utslängd på 70 år ! (kan ju vara tjurbajs...det snackas så mycket nu för tiden).  Hehe, men vi pratar (läs:chattar) om balen nu:

"sebastian säger:

vi var jäävligt fulla, och jag fick förmig att börja banka på ett trumset som ett band hade lirat på (du vet väl hur det ser ut, men scenen stod längst fram så varenda jävel som satt och åt kunde inte undvika att se det..) sen började en vakt, eller lärare eller nåt att gorma på mig och jag höll på att ryka ihop med honom. var asarg haha, sen ville han slänga ut mig men älgen eller nån lugnade om honom och "tog hand om mig""

Nu är det så att min bror vill gå på min bal (dock inte med mig), bara för att få gå på en bal till och få en chans till att bli utslängd på! jag menar: det är ju faktiskt ett påbörjat projekt som han nu måste slutföra--

Anta att ingen vill gå med honom på balen, då måste han ju komma på ett sätt att planka in och vi diskuterar olika alternativ fram tills jag kommer på det enda bra alternativet:

"Sofie säger:

klättra in med stege till balkongen?

ÅÅÅÅÅH

värdens grej!!!!!

askgufpfjhkfowpqefdk

IUHJDKSLOPISPOLDEJGRCLDS

oishbncldpoewlgjrkmdö,lswpeonbgfmv,ölwped.lkitgmf

öäldkgföädlskgsödkgsdfkgsdöfkg

jag har vääääärldens idé

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sebastian säger:

tänkte lite mer weddingcrashers-snyggt men stege funkar väl haha


Sofie säger:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sebastian säger:

!!!!!!!!!!!!!!!11


Sofie säger (00:43):

BRANDBIL. du åker brandbil in på balen, de hissar upp dig, du KLÄTTRAR in genom balkongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASBRA JUE!?

århundradets idé!"

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA det låter som en underbar idé! I fall jag inte redan hade Erik hade jag fan gått med din bror! Kul grej att vara den som får sin baldejt utslängd liksom. Då kan man gå in för att sno alla andras baldejter!

2009-01-16 @ 17:21:10
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: Sean

Jag ser verkligen fram emot denna historiska händelse!

2009-01-17 @ 23:04:55
Postat av: MrsW

Vi kan kanske hyra (muta) en brandbil ihop. Skulle kanske väcka för stor uppmärksamhet om det kom två, menar jag. Jag menar, man vill ju inte få folk att tro att det är eldsvåda och att de utrymmer alltsammans. Då kan ju varken din bror bli utslängd (eller gills det om han blir utrymd??) eller jag lyssna på underhållningen.

Alternativer är skylift. Stora Hotellet är ju en gammal byggnad som borde vara i ständigt behov av renovering. Säkert behöver nåt fönster målas eller så.

2009-01-18 @ 00:27:29
Postat av: S

Sean: haha eller hur. Jag kommer att vara stolt (generad) över min bror!



MrsW: ja, en ihop skulle nog funka, jag tänker att det inte räknas att bli utrymd? borde strida mot reglerna, tycker jag--

2009-01-18 @ 05:03:27
URL: http://paintspeeling.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-18 @ 05:12:27
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0