Två år och En dag


731 långa dagar av självdementerande lögner. 731 dagar av ren och skär idioti. Du sa det som alla tänker, inkluderat jag själv, du sa det som alla förnekar: det var mitt fel. Det var mitt fel, mitt val. Mitt fel. Endast mitt. Karaktäristisk dumhet; idioti präglad av avsaknad av insikt och förstånd. 731 dagar av självförvållad smärta, 731 dagar av obeskrivliga, rättvisa, skuldkänslor.

   Jag fick det bekräftat, att det jag tänker stämmer. Det var mitt fel. Jag lät det hända.

   När ska alla andra sluta ljuga för mig? När ska ni sluta tro att sanningen skulle kunna skada mig mer än min egen skuld redan gör? När ska alla sluta med att försöka tvinga mig till att ljuga för mig själv? Det var mitt fel. Jag lät det hända. Nu får jag ta konsekvensen: skuld. Livslång skuld.

   Jag kommer aldrig att finna någon form av förståelse eller acceptans för mina handlingar, så vad finns det att bearbeta? Vad finns det att redan ut? - Det var mitt fel.

  Av 731 dagar av lögner, skuld och hat mot X återstår nu endast skuld och hat mot mig själv och mig egen idioti. 
  
Ensamheten i skulden kommer sakta att förgöra mig.

Kommentarer
Postat av: sofia

SLUTA SOFIE FÖRIHELVETE DET ÄR INTE DITT FEL!!!!!!!!!

2009-01-11 @ 17:38:21
URL: http://bisounours.blogg.se/
Postat av: J

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG ATT JAG VILL KROSSA MINA KNOGAR MOT NÅGOT! Sluta, förihelvete. Lägg av. SERIÖST! KILLEN SOM SADE DET TILL DIG HAR FEL, och ärligt talat förstår jag inte hur du kunde gå tillbaka.

2009-01-12 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0