Debacle

Misslyckad och ful
nej, inte realism
känslan

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du när göteborgskalaset börjar?

2008-08-08 @ 13:54:01
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-08 @ 13:58:31
Postat av: Anonym

Åh. Så förbannat jävla passande. Nej, jag vill inte ha något äckligt jävla smink! Jag gillar egentligen inte att sminka mig till vardags! (möjligtvis mascara kan jag tänka mig). Inte ens nu, när Någon precis har fått mig att känna mig fulare och äckligare än någonsin vill jag ha någon jävla plastmask! Men kanske borde jag skaffa mig mer kemikalier att smeta in i ansiktet? så att Någon kan sluta påpeka allt som förpestar mitt ansikte, så jag slipper känna mig så brutalt jävla patetiskt misslyckad. Det är ju det det är, patetsikt. Brutalt jävla kuklöjligt. Jag bryr mig inte mycket om vad andra tycker om mitt utseende(mer än just Någon), bara jag kan få acceptera det. Men hur fan ska jag kunna göra det om alla skavanker måste påpekas av andra? Nej, jag har inte pms även om jag just nu önskar att jag hade det, så att denna kommentaren hade varit mer rättfärdigad.

2008-08-08 @ 14:34:24
Postat av: bisounours

MEN DESSA JÄVLA FITTOR!!! du, jag och julia, en mörk gränd, en såndär levande bloggreklampela. vi tre skulle vara de enda levande att gå därifrån.



känslan suger. :*

2008-08-08 @ 17:30:21
Postat av: J

Låt oss döda dem alla.

2008-08-09 @ 16:57:00
Postat av: J

(M sade just att han kan tracka IP-nummer. Vad sägs?)

2008-08-09 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0