homosexualitet

I verkligheten är

en svart man rasist, han kämpar

för sitt liv

-För mobbaren är offret


I verkligheten

förtrycker kvinnan mannen

- i nödvärn, såklart


Vi kallar det rättvisa, orättvisa

-Jag kallar det synvilla

-Jag kallar det övermod


Det finns ingen kvinna

Det finns ingen man

Vi är människor

-homosexuella


När paradiset gråter

Väljer du, att umgås med tårarna

-en ofrivillig, känslomässig onani


Du kan smeka mina armar

Du kan smeka mina bröst

Du kan utforska mitt ansikte

-med dina fingrar, med dina läppar

Du kan kyssa min hals

Du kan kyssa min själ

Du kan kyssa mina läppar

-Men det är jag som stryker mig mot dig

-Det är mina läppar som trycker sig mot dina


Det är inte jag som har avvikit

-Det är världen som har flytt från mig














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0