Droger

Fredagen blottade vissa kulörer i min annars färglösa vardag och räddade en annars färglös vecka. Tack alla som medverkade till denna ljusglimt. Tack J som ger mig inspiration och energi. Tack E som förgyller mig vardag och aldrig överger hoppet. Tack B som står ut med mig och lyssnar på mitt klagande fast vi inte känner varandra och jag förmodligen kommer vara borta från ditt minne inom en distanserad framtid, dina kramar sprider glädje. Tack D för ett par bra dagar, du gav mig mycket att tänka på och det var länge sen jag kände mig så... ja, som jag gjorde då.


Lördagen var minst sagt stressig. Jag har träningsvärk i mina armar efter att ha burit mat och drickabackar i säkert fyra timmar. Obetalt. Att sjunga och spela inför ett 60-tal respektlösa, halvonyktra överålders människor var väl en erfarenhet i sig. Dock kvarstod känslan av avsaknad. Efter vad? - Jag låter det vara osagt.  


Kommentarer
Postat av: Björn

Haha . Tack för de fina orden :)
motkommentar till din kommentar- är det inte konsekvenserna som står i vägen för den absoluta friheten? ... nu säger inte jag att en värld utan konsekvenser är önskvärt, utan spekulerar bara lite.

2008-03-02 @ 22:20:47
URL: http://johnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0