berusade på kaffe och solsken

Ljuvliga lov.

Dagen började kanske inte så jättebra, kunde inte äta frukost pga illamående. Jag är extremt beroende av min frukost även om den i vanliga fall bara betår av en macka eller två men idag fick magen nöja sig med ett glas vatten. Skrivuppgiften i engelskan hade ju faktiskt varit fruktansvärt rolig om det nu hade varit så att jag hade läst båda novellerna som skulle jämföras... Jag hade med andra ord ingenting att gå på. SÄMST! Gurka är faktiskt väldigt gott, tomat också och på tal om mat, guitar hero?

Nu sitter vänner på Coffe House, dricker sig fulla på kaffe och firar Jesu död och återuppståndelse. Har jag nämnt att det är vårdagjämning idag också? Vad tusan gör jag hemma? Jag har suttit i karantän i 3 dagar och får nu äntligen se världen från gräsmattornas, grodornas och trädens perspektiv, och jag sitter hemma och skriver ett dumt blogginlägg om min ointressanta dag! Som att någon bryr sig om att jag lyckades skrapa ihop två totalt innehållsfattiga sidor om Edgar Allan Poe's noveller eller om att jag har världens humörsvängningar och pms?! Och pga dessa 'en-gång-i-månaden-besvär' är jag fortfarande arg på Cleas P! - nej, jag har inte sett honom plocka skräp och jag tänker tjura tills han gör det! Jag kanske borde söka hjälp för min trångsinthet? Finns det kvällskurser för sådant? Eller måste jag söka mer 'pålitlig' hjälp? bup kanske? 

Jag vill umgås! Jag fungerar inte utan människor i min omgivning. Så är det bara. Jag vet, jag är lipig osv.  Jag kanske borde göra som i killen i Fight Club? Gå till massa möten där jag kan känna mig lite mindre patetisk, gråta ut och sedan sova gott om natten?
1. Jag får träffa människor
2. Gråta ut är befriande...säger dem.
3. ...eh ja


Än är det inte kväll, vilket betyder att dagen/kvällen kan räddas...

så kom och rädda mig, min ädla prins på din vita springare! kom och rädda en patetiskt självömkande mö...

Suck. Em skulle ju bestämt åka till Malmö också. Min värld snurrar ju inte utan dig!  


Kommentarer
Postat av: S

Men du din dummer du ska ju till Erik i kväll! Hans föräldrar är till och med frånvarande. Jag har fortfarande inte ditt nummer, dock...

2008-03-20 @ 18:30:20
URL: http://bisounours.blogg.se
Postat av: Em

When I get home, då ska världen snurra Soff!

2008-03-21 @ 13:11:32
Postat av: sofie

Em: haha du förstod vad jag menade

2008-03-21 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0