Det där med att slappna av...

Jag öppnar kylskåpet men ger dörren en lätt puff så att den är på väg att stängas igen, då slinker jag in min hand och lyckas med nöd och näppe plocka fram ost och marmelad innan den stängs helt. Jag fyller en mugg med vatten från kranen och placerar den i mikron. Jag har två minuter på mig att bre på två smörgåsar och ta fram te och tesil. Jag hinner göra mina smörgåsar och ta fram teet på 1 minut och 32 sekunder. Under resterande 28 sekunder äter jag ståendes den ena av smörgåsarna och hinner precis svälja den sista tuggan när mikron tjuter och tevattnet är klart. Jag äter upp min andra smörgås och tar tre klunkar te, resten slänger jag ut i slasken.


Jag är nog ganska dålig på det där med att slappna av  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0