klagomur!

Nu är jag helt övertygad. Jag bär på någon oupptäckt sjukdom. En äcklig, elakartad tumör som etablerat sina äckliga elakartade celler min äckliga elakartade kropp. Jag tror jag ska kalla denna tumör kanske... otur? Fy fan vad trött jag är. FY FAN! jag trodde att det hade vänt,i alla fall lite, men nej då, den vilade nog bara en stund, ett par dagar sådär för att sedan aktiveras igen och förpesta allt. ALLT. ok, inte allt. och ja, jag vet - jag förstorar antagligen upp allt och överdriver. MEN JAG ORKAR INTE! ÅT HELVETE MED ALLT! LÅT MIG KLAGA! OK?!

Har jag börjat söka mig till otur eller är det fel på mig?
Hur i helvete kan allt koncentreras till en trögflytande, stinkande,svidande massa som tränger in i varje lite vrå av min hjärna,mitt hjärta, TILL OCH MED MITT UNDERMEDVETNA!?

-Mardrömmar. Samma tema, samma DU. FÖRSVINN FÖR HELVETE! LÅT MIN HJÄRNA VARA I FRED! låt min näthinna vila! OK!?

Kan jag inte bara få glädjas åt allt som faktiskt är bra ett tag? Nej, nej, då kommer ju såklart något annat och trycker undan denna efterlängtade känsla av TUR och GLÄDJE. Fan!  
 
Det hade varit skillnad om det faktiskt var så att det var mina misstag, men nej. Det är pga av ANDRAS missar JAG får lida. Vad fan ska jag göra då?! Ni som känner mig vet att JAG BARA TAPPAR KONTROLLEN I NÖDFALL! DET HÄR ÄR ETT NÖDFALL! 

Hur kan allt helt plötsligt vara mitt ansvar?

Jag orkar inte helt enkelt. JAG ORKAR INTE!

Åt helvete med allt! Åt helvete med Dig! Åt helvete med mig! Åt helvete med alla! Åt helvete med den här jävla verkligenheten!

Tro fan att det ska regna också. Inte ett dugg förvånad.


Kommentarer
Postat av: The Coin

Asså, gah, jag lider med dig. Alltid ska ens glädje försvinna så fort man har fått tillbaka den. Men, kanske vi överreagerar?
Men jo, du HAR rätt att klaga!

2008-03-09 @ 23:45:30
URL: http://aceofcoins.blogg.se
Postat av: Julia

Klaga på. Du är underbar. Lycka till nu. :*

2008-03-10 @ 08:19:47
Postat av: Linn

Jag ser dig och ditt raseriutbrott framför mig, sofie. det är ganka roligt såhär i efterhand. grattis till teorin, förresten!

2008-03-11 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0