Hur länge kommer jag orka?

Hur lyckas Du alltid dyka upp, när det är som mest jobbigt? Hur lyckas Du alltid bryta dig genom alla lås och kedjor, och bestjäla mig på allt jag har, allt jag har byggt upp? När ska du försvinna så långt bort, att jag aldrig mer behöver bekymra mig om vilken väg jag ska gå eller hur jag ska ta mig hem på nätterna? När ska jag kunna slappna av och kunna lita på att det kommer vända? Hur ska jag ska övervinna min rädsla? Hur ska jag någonsin kunna lita på någon igen, om Du alltid ska finnas där och påminna mig om allt som varit?  Hur länge ska jag straffas för mitt misstag?


Hur länge ska jag straffas för ett val som du har gjort?



Kommentarer
Postat av: J

ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG ditt misstag. Tänk på det.

2008-06-11 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0